lauantai 15. elokuuta 2015

chica latina.

Viime viikolla kun olin itse katselemassa kanaaleja niin postimies oli tuonut mulle paketin Briteistä, loogisesti sitten voin vasta nyt esitellä sen sisällön.
Paketissa oli nettikaupasta pintsizedpeople tilaamani S.I.S.-nukke sekä asustepaketteja.
Siitä asti kun oon tiennyt So In Style-sarjan olemassa olosta, oon ollut ihastunut tähän Marisa-nimiseen sarjan ainoaan latinonukkeen. Nyt sitten pitkän ja hartaan mietinnän jälkeen päätin hänet ostaa.
Asustepaketeista vain tuo soitin setti oli vanha tuttu muut näin ensimmäistä kertaa.
Asustesetit nukkejen päällä ja alta löytyy kuvia niin uusien kuin aiemmin asustepakettien kengistä.
Alkuun olin aika skeptinen kuin luin että Barbeille tulee lättäjalat mutta nyt oon ihan iloinen että näin kävi tai kivaa on että Mattel kantaa huolen siitä että noilla lätysköille on myös kenkiä tarjolla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti