maanantai 9. marraskuuta 2015

uusissa vaatteissa skeittirampilla.

Eilen illalla ompelin ja ompelin ja sitten vähän stailasin ja asustin. Tänä aamuna toista kahvikuppia juodessa kuvasin.

Alotetaan vain niillä joita oon muokannu eli en oo tehny alusta loppuun itse vaan ostanut valmiina ja uudistanut mieleisekseni.
Halloween Barbien mekon tilasin joskus ebaysta kuten myös farkkuhameen, häämekko (?) löytyi Fidalta.
Mekossa ei itsessään ollut mitään vikaa mutta sen korotettu vyötärö ei miellyttänyt silmää, farkkuhameessa on liikaa meininkiä ja häämekossa oli rispaantunut helma.
Pikkumuutoksilla sain ne näyttämään tältä.

Toiset muutokset on vielä pienempiä, ne on lähinnä huolitteluja kun oon ostanut jo valmiiksi "tuhotun" Barbien vaatteen.
Vasen toppi on ollut alunperin hairtastic nuken mekko ja pöksyjen lahkeisiin silitin tukikangasta etteivät rispaannu.

Sitten niihin itse tehtyihin vaatteisiin.
Vaatteet, huivit, hatut, pipot: minä
Kengät, korut: Mattel
Vaatteet paitsi alaoik. Barbie-toppi: minä
Kengät, laukut, Barbie-toppi: Mattel
Vaatteet: minä
Turkis, kengät: kirpparilta

Sitten vielä esittelen ne aiemmin tilaamani Barbien vaatteet nukkejen päällä.
Äsken posti toi paketin joka sisälsi vielä lisää vaatteita nukeille :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti