maanantai 7. joulukuuta 2015

nopeeta toimintaa.

3.12. tein tilauksen amazonille, tänään se saapui. Täytyy kiittää amazon.comia siitä että jos joululahjaa olisin tilannut niin hyvin olisi ehtiny. Tietysti onnellinen olen että sain nuket näin nopeasti vaikka itselleni tilasinkin.

No, mitäs tuli tilattua?
Molemmat nuket ovat sellasia joita oon himoinnut siitä asti kun olen niistä promokuvat nähnyt, eli rock'n'royals Zia ja Barbie mermaid AA. Kyllä, olen tietoinen siitä että tummaihoinen Barbien ystävä on Nikki mutta tämä nukke on vain samalla kasvomuotilla tehty.
Ziaa olen katsellut muutamissa kaupoissa täällä mutta en ole sitä korkean (26e) hinnan vuoksi ostanut, se on liikaa. AA eli african-american nukkeja ei Suomessa saa lainkaan eli ne täytyy tilata ulkomailta... mietin kauan haluanko tän vai fashionistas Nikkin mutta samat kasvot ja punainen tukka, tää voitti ylivoimaisesti. Tällaiset leidit siis.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti